
Werkwijze
Jeff & Jill is een moderne horeca-uitzender, waar menselijk contact centraal staat. Dat begint al tijdens de werving en selectie en zet zich gelijk ook voort vanaf de eerste dag in dienst. We kijken niet alleen naar morgen, maar gaan ook aan de slag met waar onze uitzendkrachten over een paar jaar willen staan.

Beter geschoold en gecommitteerd personeel
We hebben daarvoor samen met de Stichting Vakbekwaamheid Horeca een geweldig en uitgebreid leer-aanbod beschikbaar gemaakt voor al onze uitzendkrachten. En het mes snijdt aan twee kanten, want onze opdrachtgevers gaan hier in mee en doen er hun voordeel mee: beter geschoold en gecommitteerd personeel met groeiende vakinhoudelijke of hospitality-skills.

De beste systemen & veel persoonlijk contact
Bij Jeff en Jill doen we veel digitaal, behalve het contact! Na de pandemie is iedereen gewend om met elkaar te praten via een beeldverbinding en is het belang van kantoren waar je elkaar elke dag ziet, afgenomen. Onze werving & selectie wordt ondersteund door de beste systemen die wereldwijd beschikbaar zijn: een werkwijze met nadruk op heel veel persoonlijk contact. Onze hele contract-straat is geautomatiseerd en inzake administratie van uren werken we met de allerbeste apps. Maar met elkaar praten, doen we altijd persoonlijk: op locatie of aan de (beeld-)telefoon. Korte afstemming gebeurt op de manier waarop de uitzendkracht dat het liefste heeft: WhatsApp, een chat via onze website of messenger via hun socials. We hebben ze allemaal geïntegreerd.

Werken en Leren & Wonen
Voor het werk aan de achterkant van hotels werken vanuit ons veel mensen uit Oost-Europa, maar ook uit Italië en Spanje. Hier is naast Werken en Leren ook Wonen een essentieel onderdeel. Wij huisvesten veel van deze mensen in mooie woningen, waar ze met hun collega’s prettig wonen. En ook zij kunnen bij Jeff & Jill gelijk beginnen met leren. Op deze manier hebben zij een fijne en stabiele basis van waaruit zij werken, wat zich voor onze opdrachtgevers weer vertaalt in minder verzuim, minder verloop en meer gecommitteerd personeel. Dus ook hier geldt dat we duidelijk een win-winsituatie hebben gecreëerd.

De beste horecamedewerkers op een presenteerblaadje
Doordat alles optimaal is ingeregeld, kunnen onze Intercedenten zich bezig houden met datgene wat voor iedereen binnen Jeff & Jill het belangrijkste is: optimale matching door maximaal met elkaar in contact te zijn. En doordat alle processen erachter zo goed zijn geregeld, kan dit ook nog tegen scherpe tarieven. Overal in Nederland en op elke Horeca-functie heeft Jeff & Jill de beste horecamedewerkers op een presenteerblaadje.
